החלפת צלינדר בטבעון

לרובנו, המושג "צילינדר" מצלצל מוכר ואכן בכל הקשור למנעולים שלנו, הצילינדר מהווה את אחד החלקים החשובים ביותר. אולם, לאנשים רבים לא יצא להתעסק באמת עם צילינדר אף פעם ולכן הם אינם יודעים עליו הרבה. במאמר הבא, קיבצנו כמה דברים שבטח תרצו לדעת אודות צילינדר והחלפת מנעולים בכלל.

זקוקים להחלפת צילינדר בטבעון?
לפני שאתם ממהרים לחשוב שמדובר בצילינדר, עצרו רגע וחשבו מה באמת לא בסדר עם המנעול שלכם. האם מדובר בבריחים? האם מדובר במפתח? האם המפתח פשוט לא מסתובב טוב? ועוד. ככלל, חשוב שתדעו שהצילינדר הוא החלק במנעול שאליו נכנס המפתח והוא אחראי על סיבוב הבריחים. החלפת צילינדר היא פשוטה יחסית, אולם החלפת מנגנון מנעול שלם היא מסובכת בהרבה.

האם אפשר להחליף צילינדר לבד בבית?
בהחלט כן, אולם תלוי מהי המטרה שגרמה לכם לרצות להחליף את הצילינדר. אם מדובר בהחלפה שגרתית של צילינדר ישן, תוכלו לעשות זאת לבד. אולם, אם מדובר בהחלפת צילינדר לשם הגברת הבטיחות, נמליץ לכם לפנות למנעולן מקצועי, על מנת שיסביר לכם איזה צילינדר עדיף לכם ואף יספק וירכיב לכם אותו בעצמו.

החלפת צילינדר בטבעון: מה צריך לדעת?
ראשית, אם מעולם לא החלפתם את הצילינדר בבית, חשוב לפתוח את בית המנעול ולבדוק איזה צילינדר יש לכם, על מנת שתדעו איזה צילינדר לרכוש. שנית, מומלץ לגשת לחנות, אם אפשר להציג תמונה למוכרת\ת, על מנת שימצאו לכם צילינדר מתאים. כמובן שיש לרכוש רק צילינדר איכותי, קחו בחשבון שהוא יכול לעלות מעט יותר.

החלפת צילינדר בטבעון: ואם החלטנו להזמין מנעולן?
אם החלטתם להזמין מנעולן, חשוב לאוג רק שמדובר במנעולן אמין. השתדלו להסביר לו מהי הבעיה שלכם ואם תרצו לבקש ממנו מראש שיחליף לכם צילינדר, הסבירו לו מה אתם מחפשים. בנוסף, אם מדובר בבעיה דחופה, חשוב להזמין איש מקצוע שמכיר את אזורכם ויוכל להגיע מהר ככל האפשר.

חיים המנעולן ישמח לסייע לכם להחליף צילינדר ויגיע אליכם במהירות האפשר! השאירו פרטים באתר או צרו קשר וחיים כבר ידע כיצד לעזור לכם.

חשוב לדעת