פורץ מנעולים חייב להיות מנעולן מומחה, בעל הניסיון הנדרש ובקיאות בתחום. במידה ולא יהיה כזה, הרי שהוא יעשה יותר נזק מטוב ואתם תאלצו לפנות למנעולן נוסף שיאלץ לתקן את הנזקים החדשים שנגרמו למנגנון הנעילה. חברת פרפקט מנעולים מתמקדת בשיפור מערכי הביטחון של ביתכם, כך שגם מקרה של אובדן מפתחות לא יהפוך לניסיון פריצה במידה ויגיעו לידיים הלא נכונות.

שירותים שונים של פורץ מנעולים בחיפה
פורץ מנעולים בחיפה יכול להיתקל במגוון רחב של מנעולים ולכן, מלבד שירותי פריצת מנעולים, מנעולן טוב חייב להיות בקיא בסוגי המנעולים והטכנולוגיה החדישה בתחום מנגנוני הבטיחות על מנת לבצע עבודה מקצועית.

הוצאת מפתח תקוע במנעול – לעיתים המפתח עלול להיתקע במנעול ובמידה ונפעיל עליו כוח הוא אף עלול להישבר. כך שחשוב במקום לנסות ולשחרר את המפתח בעצמנו בצורה לא נכונה, להזמין את שירותיו של מנעולן מקצועי אשר בעזרת הכלים הנכונים ישחרר את המפתח מבלי לגרום נזק בלתי הפיך לצילינדר.
פתיחת מנעולים תקועים – חשוב לא לנסות ולפתוח מנעול תקוע לבד, אל תחדירו חפצים שונים למנעול, פן תשרטו את המערכת העדינה ותגרמו נזק נוסף. מנעולן מוסמך יכול לשחרר את המנעול התקוע ולאתר את הבעיה שבגללה התקלה התרחשה מלכתחילה. בין אם צריך לשמן את המנעול או להחליף את הצילינדר עקב נזקים שונים, העבודה צריכה להתבצע על ידי מנעולן מורשה.
כספות – כל התקלות שעלולות לצוץ עם מנגנוני הנעילה של הדלת, עלולות לקרות גם למנגנון הנעילה של הכספות. על כן חשוב לוודא כי אתם נעזרים בפורץ מנעולים שמכיר את המערכות השונות ויודע איך להצע את העבודה מבלי לפגוע במנגנון או להשאיר סימני פריצה.

פרפקט מנעולים – מנעולנים מורשים
זכרו כי פריצת מנעולים, במידה והם לא שייכים לכם, נחשבת לפעולה לא חוקית, והבעל המנעול יכול לפי החוק לפעול נגדכם בתביעה פלילית. לכן חשוב שגם ברגע שאתם מזמינים פורץ מנעולים בחיפה תוודאו כי הוא מנעולן מורשה, בעל כל האישורים הדרושים לפעילותו כולל תעודת יושר מהמשטרה. פרפקט מנעולים בהנהלתו של חיים בטיטו מציעים שירות אמין ומקצועי במיוחד מסביב לשעון, כך שגם במקרה חירום תוכלו לקבל מענה מפורץ מנעולים מיומן.

פורץ מנעולים בחיפה

לקבלת מנעולן מייד - צרו קשר
השאירו פרטיכם ואחד מנציגנו ישמח לסייע לכם