"פרפקט מנעולים" בהנהלתו של חיים בטיטו נחשבת כיום לאחת מחברות המנעולים המובילות בארץ ובמיוחד באזור הצפון. אם אתם מחפשים פורץ מנעולים בקריות או באזור הצפון אזי פרפקט מנעולים היא הראשונה בסדר העדיפויות שלכם. החברה חורטת על דגלה את ערכיה: זמינות, מקצועיות ואמינות על מנת לשרת את לקוחותיה נאמנה ולשמור על שביעות רצונם. החברה בעלת ניסיון רב בתחום המנעולנות ופריצת המנעולים ובעלת הכשרה מוסמכת ותעודת רישיון מטעם משרד המשפטים בישראל לעסוק בתחום זה.

אם קרה לכם שהגעתם הביתה ונתקעתם בחוץ כי: שכחתם את המפתח במשרד, איבדתם אותו, הכנסתם אותו לצילינדר הדלת והוא נשבר בפנים או מכל סיבה אחרת, ייתכן ותהיו זקוקים לפורץ מנעולים מקצועי וזמין. במקרים כאלה אנשים נוטים לפעמים להיכנס לפאניקה שכן מרוץ החיים שאנו חיים בו הוא סגנון חיים שבו אנו רוצים הכול ועל הרגע. אנו ממהרים לכל מקום והזמן שלנו יקר מאוד. על כן אם קורה שנתקענו מחוץ לדלת או אפילו בתוך הבית – אנו נרצה לפתור את התקלה במהירות האפשרית ולהזמין מנעולן מקצועי וזמין שיגיע במהירות לטפל בנו.

על מנת לספק לכם שירות מיוחד וזמין זה הוקמה חברת פרפקט מנעולים. כיום אין צורך להיכנס ללחץ או לחכות שעות ארוכות להגעתו של פורץ, ניתן לשמור את מספרנו וליצור עמנו קשר בעת הצורך ואנו נדאג להגיע אליכם בהקדם, לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, לבצע תיקונים או החלפת מנעול או צילינדר בעת הצורך ולהשאיר אחרינו סביבה נקייה ולקוחות רגועים, בטוחים ושבעי רצון.

פורץ מנעולים בקריות
פורץ מנעולים בקריות יכול להיות הקלף שלכם לחופש מבית נעול. קשה לתאר את התסכול של אדם שצריך לצאת מהבית ופתאום מגלה כי הדלת לא נפתחת. פרפקט מנעולים בהנהלת חיים בטיטו מתמחים בכל סוגי פריצות המנעולים ויכולים להעניק לכם את השירות המקצועי ואדיב לו אתם זקוקים יותר מכל במצבי חירום שכאלו.

בחירה נכונה של פורץ מנעולים בקריות
במצבי חירום, חשוב לדעת איך לבחור נכון את פורץ מנעולים בקריות בצורה מחושבת ונכונה, כך שהוא יהיה האדם המוכשר ביותר לביצוע המשימה. חלק מהנקודות שעליכם לשים לב אליהם הן:

זמינות- לרוב מקרי חירום יקרו דווקא כשאנחנו לא מצפים להם, אז במקום להישאר מבולבלים ואבודים כי נשארנו לכודים בבית בשעות המוקדמות של הבוקר או המאוחרות של הערב, חשוב למצוא מנעולן שזמין 24 שעות ויכול לבוא לעזרתכם במהרה.
ניסיון- ידע טכני הוא תמיד חשוב, אך אין תחליף לניסיון מעשי. זכרו תמיד לשאול על הניסיון של פורץ המנעולים בקריות, כך תהיו בטוחים כי האדם אשר יבצע את העבודה הוא איש מקצוע מיומן.
כלי עבודה מקצועיים– כלי העבודה העומדים לרשותו של פורץ המנעולים חייבים להיות איכותיים ומאושרים על ידי תו התקן הישראלי, במידה ולא, אתם פשוט לא יכולים לדעת מה אתם מקבלים. אל תחששו לוודא עם המנעולן כי גם מנעולים וצילנדרים שהוא יכול להתקין עומדים בכל התקנים המחמירים ביותר.
המלצות– הדרך הטובה ביותר להבין מה איכותו של פורץ מנעולים בקריות הוא על ידי קבלת המלצות מאנשים שאנחנו מכירים. כיום אנחנו מוקפים בכמות גדולה של מנעולנים בכל מקום, כך שהדבר שבאמת מבדיל אותם אחד מהשני הוא איכות העבודה שלהם.

אחריות מלאה על התיקון
מנעולן מקצועי יכול וצריך לעמוד בביטחון מאחורי העבודה שהוא מבצע. בין אם הוא סיפק שירותי פריצה וחילוץ, ביצע החלפת צילינדר או פרץ מנעול של כספת, הרי שהוא נדרש לעמוד בסטנדרט מסוים על מנת שאכן יוכל להגדיר את עצמו כמקצוען בתחומו, כך שלא יגרמו נזקים למנגנוני הנעילה השונים. פרפקט מנעולים מעניקים לכם אחריות מלאה על התיקון הנדרש והשירות שהוענק לכם.

פורץ מנעולים בקריות

לקבלת מנעולן מייד - צרו קשר
השאירו פרטיכם ואחד מנציגנו ישמח לסייע לכם