חיים בטיטו הוא מנעולן בקרית אתא ובבעלותו החברה "פרפקט מנעולים" אשר מספקת שירותי מנעולנות, פריצות ותיקונים מסוגים שונים. החברה מספקת מענה מהיר, מקצועי ואמין לכל לקוחותיה ופעולת לשביעות רצונו של הלקוח. על ידי הקפדה על סטנדרטיים בינלאומיים ומחירים הוגנים. חיים הוא בעל תעודת הסמכה מקצועית בינלאומית מטעם עמותת המנעולנים הבינלאומיים ע"י בועז פמסון יו"ר העמותה.

קרית אתא היא עיר באזור הצפון המונה כ-54 אלף תושבים. מספר התושבים הרב מעלה את הדרישה בקרב הצורך של האזרחים להזעיק מנעולן כאשר הם נתקעים עם רכבם, נתקעו מחוץ לדלת הבית, משרד העסק לא נפתח ועוד. חברת מנעולנים רצינית מכירה בעובדה כי תקלות מסוג זה יכולות לקרות לכל אחד מאתנו ובכל שעה ביום (ובלילה) ולכן תהיה זמינה 24/7 עבור הלקוח.

כאשר לקוח נתקע מחוץ לדלת ביתו או אפילו בתוך הבית ואינו יכול לצאת – הוא מתחיל להיכנס ללחץ ולפעול בפזיזות. פעולות פזיזות אלו עשויות להוביל אותו להזמין בעלי מקצוע שאינם מוסמכים לבצע את העבודה שהוא זקוק לה. לעתים אפילו אנשים מנסים בעצמם לפרוץ את הדלת וגורמים נזק גדול (ולפעמים בלתי הפיך) לדלת או למנעול. לכן אנו ממליצים לשמור את המספר שלנו וכאשר מקרה כזה קורה – לא להיכנס ללחץ, אלא להרים לנו טלפון באופן מיידי. אנו נגיע אליך במהירות ונבצע את העבודה בצורה נקייה, מהירה ומקצועית: נעלה מהר על מקור הבעיה, נפרוץ את המנעול או הדלת במקרה הצורך, נבצע את התיקונים הנדרשים ונדאג שתישארו רגועים ובטוחים.

הזמנת מנעולן בקרית אתא לרוב מצביעה על כך כי נקלעתם למצב לא נעים בו אתם סביר להניח תקועים מאחורי דלת המסרבת להיפתח, דעו כי הגעתם למקום הנכון. פרפקט מנעולים מקדישים את זמנם להענקת שירותים מקצועיים ומיומנים לפתרון בעיות בדיוק מהסוג הזה. זכרו כי בעיות במנגנוני הנעילה לא בלעדיים רק לדלת הכניסה לבית, גם רכבים ואפילו כספות נוטות לסבול מבעיות במנעולים, כך שנוכן לעזור לכם בתחומים רבים.

5 טיפים לתחזוקת מנעול נכונה לפי מנעולן בקרית אתא
הדבר הראשון שיש לעשות עוד לפני שמביטים על המנעול הוא לוודא כי הדלת תלויה בצורה נכונה על ציריה. דלתות שלא מותקנות באופן תקין יפעילו לחץ עודף על מנגנון הנעילה ויגרמו לתקלות במנעול.
הקפידו לוודא כי המנעול עובד בצורה תקינה. בעת סגירתו, שימו לב כי הוא ננעל עד הסוף. וודאו כי כל הברגים מחוזקים ולא רופפים, וכי הבריח נכנס למקומו עד הסוף. במידה ואחד הגורמים לא עובד כמו שצריך יתכן והמנעול לא מותקן בדלת בצורה נכונה ויש צורך לקורא לעזרתו של מנעולן שיסדר את התקלה.
שמרו על המנעול נקי. בעת הצורך נקו אותו מבחוץ עם מטלית רכה. הימנעו משימוש בכימיקלים, ושימו לב להופעת חלודה עליו.
הכינו עותק של מפתח מראש. מפתחות רבים נשחקים עם הזמן, כך שזה תמיד רעיון טוב להכי עותק נוסף מראש.
וודאו כי אתם מכירים את המנעולן הטוב ביותר באזור. מנעולן בקרית אתא יכול לספק לכם שירות מהיר מקצועי ונוח, ולחסוך לכם עוגמת נפש מיותרת עקב התמודדות עם מנעולן שלא מתמחה בכל התחומים בהם תזדקקו לו.

מה לא לעשות במצב חירום?
הדבר הכי גרוע שאתם יכולים לעשות במצב חירום בו ננעלה הדלת הוא לנסות ולפרוץ אותה בכוחות עצמכם. במידה ותתחילו להתנסות בפריצת הדלת, סביר להניח שתצליחו לגרום נזק לצילינדר, דבר היעלה את הצורך להחליף אותו לחלוטין, פעולה שיכולה לעשות לכם ביוקר. חשוב עוד יותר שלא לנסות ולפרוץ אל דירה דרך החלון, הדבר עלול להיגמר בפציעות ונזק לכם או לאנשים היקרים לכם. אל תנהגו בפזיזות והזמינו מנעולן בקרית אתא. חיים בטיטו, מפרפקט מנעולנים יגיע עד לבתיכם עם כל הציוד הדרוש ויפתור את הבעיה במהרה.

מנעולן בקרית אתא

לקבלת מנעולן מייד - צרו קשר
השאירו פרטיכם ואחד מנציגנו ישמח לסייע לכם