החלפת מנעול בטבעון

זקוקים לשירותי החלפת מנעול או חוששים שבקרוב תצטרכו שירות כזה? חיים המנעולן ישמח לסייע לכם! קיבצנו עבורכם כמה מקרים נפוצים בהם סביר להניח שתצטרכו להחליף מנעול, אז קבלו מידע שימושי אודות המקרים וקראו בעיון!

החלפת מנעול בטבעון כשהמפתח לא מסתובב בקלות
מפתח שלא מסתובב בקלות הו אחד מסימני ההיכר הראשונים לבעיה הקיימת בצילינדר, בבריחים ועוד. הטעות שהנפוצה בה נוקטים אנשים רבים היא לנסות ולסובב בכוח את המנעול, דבר אשר עשוי לגרום נזק בלתי הפיך הן למפתח, לרבות שבירה, והן למנגנון המנעול עצמו. אולם, שווה לנסות לסובב את המפתח עוד פעם, שמא מדובר בפעם יוצאת דופן.

החלפת מנעול בטבעון לאחר שפתיחת הדלת קלה מדי
חשוב לזכור שבעת סיבוב המפתח בתוך המנגנון, צריכה להיות התנגדות קלה. אולם, כאשר פתיחת הדלת נעשית קלה מאוד באופן מחשיד, סביר להניח שיש לכם איזו תקלה שם, בייחוד כשהתופעה מתרחשת באופן פתאומי ולכן היא מעידה על בעיה. ליתר ביטחון, עדיף להתייעץ עם מנעולן ולשמוע מה יש לו להציע לכם.

החלפת מנעול בטבעון כשהמפתח כבר נשחק
חשוב שתדעו שמפתח שנשחק יכול לפגוע ממש במנגנון המנעול שלכם. מפתח שנשחק יכול לשחוק אתו ביחד גם את הצילינדר, ואת שאר חלקי המנגנון של המנעול. כיצד תוכלו לגלות האם מפתח נשחק? חשבו האם נאלצתם להוציא אותו בכוח כמה פעמים מהדלת, האם כשאתם מסתכלים עליו יש עליו המון סימני שחיקה וכד'.

כיצד נדע לבחור מנעולן?
ראשית, כל בחירת מנעולן מתחילה לרוב בשיחת טלפון, כך שבררו עם המנעולן בדיוק האם יוכל לטפל לכם בבעיה, כמובן על פי תיאור או תמונה. קחו בחשבון שברגע שהמנעולן יגיע, אולי הוא יגלה שהמקרה מעט יותר מסובך ממה שחשב וכד'. שנית, בררו מראש האם למנעולן יש השכרה מתאימה ואישור ממשטרת ישראל, שהוא חובה עבור כל מנעולן. לבסוף, השתדלו לבחור מישהו שיוכל להגיע אליכם כמה שיותר מהר, שכן בעיות הקשורות למנעולים וכיו"ב לעיתים לא סובלות דיחוי.

חיים המנעולן ישמח להעניק לכם שירותי מנעולנות ממגוון סוגים, במקצועיות, אדיבות ויושר! צרו קשר ונגיע אליכם במהירות!

חשוב לדעת