פורץ מנעולים בעכו

נתקעתם מחוץ לדלת? המנעול של הדלת כבר לא עובד טוב כ"כ? הדלת פשוט לא ננעלת? טוב, כנראה שתצטרכו להזמין את שירותיו של מנעולן מקצועי. אולם להבא, חשוב שתדעו כיצד לשמור על המנעולים כמו שצריך. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

פורץ מנעולים בעכו: כיצד לדעת שהוא אמין?
בהקשר של שמירת המנעולים שלכם בבית לטווח הארוך, אחד מסימני ההיכר של מנעולן מקצועי היא העובדה שלאחר העבודה, הוא ימליץ לכם על דרכים לשמור על חיי המנעול שלכם לטווח הארוך. בכל זאת, מנעול של דלת אחת עשוי להיות מאוד שונה ממנעול של דלת אחרת ולכן, מלבד הטיפים הכלליים שנעניק לכם עכשיו, רצוי להיוועץ עם פורץ מנעולים או מנעולן מקצועי אודות הדרכים לשמור על חיי המנעול ארוכים.

ועכשיו, לטיפים:
אם חיפשתם פורץ מנעולים בעכו בגלל סיבה דחופה, אז מטבע הדברים עדיף לא לנסות "לגעת במנעול לבד. אך מן הצד השני, אם הבעיה היא קטנה יותר כמו חריקה, או מפתח שאינו מסתובב טוב כמו בעבר בתוך חור המנעול, ייתכן וחלק מהטיפים שנציג מיד יתאימו לכם כבר עכשיו.
• ניקיון ושימון של המנעול וחורי הבריחים – אזור המנעול יכול מפעם לפעם להתמלא בלכלוך שימנע מהמפתח להסתובב טוב, או במקרים אחרים אפילו חלודה (במקרה של חללים עם לחות גבוהה). לכן, מומלץ לנקות את פתחי הבריחים, את הבריחים עצמם ואת המנעול, בשילוב שימון. חשוב לציין שיש להשתמש בשמן מיוחד.
• החלפת צילינדר בתדירות של כל כמה שנים – המנעול של הדלת לרוב אינו ה"בעיה" אלא הצילינדר, אשר אותו מומלץ להחליף כל כמה שנים, כאמור. זכרו שבסופו של דבר, מדובר בעניין בטיחותי ולכן שווה להשקיע בצילינדר איכותי.
• לא להתעלם מבעיות – אם הבריחים החלו להישחק, אם המפתח כבר לא מסתובב כראוי והשימון לא עוזר, או שהדלת פעם ננעלת פעם לא וכד', מומלץ לא להמתין עם הבעיה, אלא לפנות מיד לבעל מקצוע אמין. זכרו שהבעיה לא תיעלם מעצמה, כמו ברוב המקרים.

בין אם חיפשתם פורץ מנעולים בעכו באופן דחוף ובין אתם זקוקים רק לחוות דעת מקצועית, חיים המנעולן עומד לרשותכם! השאירו פרטים באתר או פשוט צרו קשר.

חשוב לדעת