מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים את המנעולן

במרבית המקרים בהם מדובר במנעול תקול, סביר להניח שתצטרכו להזמין מנעולן מקצועי. עם זאת, קיימים מקרים מעטים בהם תוכלו לטפל בבעיה לבד, או שהמנעולן פשוט לא יוכל לסייע לכם, אלא איש מקצוע אחר. להלן כמה מקרים כאלה, שכל אחד צריך להכיר!

מנעול לא משומן – כמו שאנו אוהבים תמיד להזכיר במאמרים שלנו, לכל אחד בבית צריך להיות שמן ייעודי לשימון מנעולים. את השימון יש לבצע פעמיים-שלוש בשנה ובאופן כללי, מדובר בפעולה הכרחית עבור שמירה על אורח חיי המנעול.
דלת עקומה – לעיתים, דלתות ישנות נוטות להתעקם עם הזמן, דבר המונע מלשוניות המנעול להיכנס כמו שצריך למקומן במשקוף. במקרה כזה, המנעולן וודאי לא יוכל לסייע לכם וככל הנראה, תצטרכו לתקן את הדלת או להחליפה.
דלת שוקעת – מדובר בבעיה נפוצה יחסית שמתרחשת כתוצאה משקיעת הדלת לכיוון הרצפה, דבר הגורם חיכוך רב בינה לבין הקרקע, אולם גם פגיעה ביכולת המנעול לפעול (בדומה למה שהזכרנו לעיל). במקרה כזה, הבעיה תהיה בד"כ בצירי הדלת, אותם יהיה צורך להחליף או לחזק.
מנעול רופף מהדלת – קיימים מקרים בהם המנעול כולו השתחרר מעט מאחיזתו בדלת. ניתן לגלות זאת על ידי בדיקה פשוטה וידנית בעזרת מברג. אם גיליתם שמנעול מעט רופף, נסו לחזק את הברגים המחזיקים אותו, בטרם תקראו למנעולן.
מפתח שחוק – אם ברשותכם מפתח דלת שחוק או ישן מאוד, מליץ לכם לגשת לשכפל ולבדוק אותו במהרה, שכן מפתח שחוק הוא סכנה של ממש לכל מנעול ולכל אדם המשתמש בו. מפתח שחוק יכול פשוט להישבר, להתעקם, או חלילה לגרום נזק פנימי ובלתי הפיך למנעול שלכם.
צילינדר שחוק – צילינדר הוא חלק שבאופן כללי, ניתן להחלפה לא דווקא על ידי מנעולן מקצועי. עם זאת, נמליץ לכם להחליף צילינדר בעצמכם רק לדלתות פנים הבית ולא לדלת הכניסה, מכיוון שבכל הקשור לדלת הכניסה, יש צורך בבחירת צילינדר מתאים, הן מבחינת איכות והן מבחינת בטיחות לאורך זמן.

בין אם מדובר בדלת הבית ובין אם מדובר בדלת הרכב, פנו לחיים מפרפקט מנעולים וקבלו שירות איכותי מפורץ מנעולים בחיפה או פורץ רכבים בחיפה בהקדם האפשרי! אנו זמינים עבורכם הן עבור עבודות דחופות והן עבור כל היוועצות מקצועית בנושא פריצת מנעולים או פריצת רכבים!

חשוב לדעת