נתקענו מחוץ לבית בחג, מה עושים?

בין אם נתקלתם מחוץ לבית בחג או במועד אחר, חשוב שתדעו שזה ממש לא סוף העולם. במאמר הבא, נשתדל להדריך אתכם לגבי הדרכים המתאימות שיש לנהוג בהם במצב כזה.

מה לעשות לפני שקוראים למנעולן:
ראשית, אם המפתח פשוט לא מסתובב, יש לנסות ולשמן אותן על ידי שמן ייעודי, או אפילו לנסות מפתח אחר. לעיתים קרובות קיימת בעיה פשוטה בצילינדר שניתן לפתור אותה בקלות יחסית על ידי שימון כאמור, או שפשוט מדובר במקרה של מפתח שחוק. בכל אופן, אם שתי הדרכים הללו לא עבדו לכם, בהחלט יש מקום לקרוא למנעולן פורץ רכבים בחיפה.

כיצד לבחור את המנעולן?
ככלל, קיימים שני פרמטרים שיכולים לסייע לכם לבחור את המנעולן ביעילות: הראשון הוא אמינות והשני הוא זריזות הגעה. כאשר הנכם פונים למנעולן שמצאתם, בררו כמה שנות ניסיון יש לו, האם יש ברשותו תעודות הסמכה ואישור מהמשטרה שיוכל להציג וכן, בררו עד כמה מהר יוכל להגיע אליכם. מנעולנים מקצועיים לרוב מגיעים תוך זמן קצר למקום, גם אם מדובר בשעות לא נוחות. אגב, מומלץ מאוד לברר האם המנעול מכיר מראש את אזורכם, כמו בחיפושמנעולן בחיפה למשל. שנית, עדיף לעדכן מראש את המנעולן בכמה שיותר פרטים על המקרה שלכם, כולל סוג דלת וכד', ע"מ שהוא יוכל להיערך בהתאם.

מה לעשות כשמגיע המנעולן?
חשוב לברר האם ניתן לפרוץ את הדלת ללא הרס מנגנון המנעול או הצילינדר, מה שייאלץ אתכם לרכוש חדש. במקרים רבים, המנעולן יוכל לנסות דרכים מסוימות ע"מ לפרוץ את המנעול ללא פגע. אם לא ניתן לפרוץ את הדלת ללא פגיעה בצילינדר או במנעול, דאגו לרכוש מהמנעולן מוצרים במחירים סבירים, משום שקל מאוד ליפול על נוכלים במקרים כאלה. זכרו שמנעולן איכותי לא עולה בהכרח אלפי שקלים.

לסיכום: מה לעשות כדי למנוע מהמנעולן להגיע פעם הבאה?
ראשית, דאגו לשמן בתדירות נאותה את הצילינדר ( פעם, פעמיים בשנה)
הימנעו משימוש במפתחות שחוקים
בדקו מדי פעם את המנעול וראו אם קיימת בעיה ספציפית.
חיים המנעולן ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת בה נתקעתם, עם שירות אמין, מהיר ויעיל! צרו קשר עם פרפקט מנעולים והיו בראש שקט!

חשוב לדעת