שיטות לא לשכוח את המפתחות ברכב

שכיחת המפתחות ברכב היא ללא ספק סיטואציה שאף אחד לא מעוניין להיות חלק ממנה, משום שבמקרה הטוב היא רק מלחיצה או מעצבנת, אום במקרה הפחות טוב היא יכולה לעכב אותנו ולשבש לנו את סדר היום לחלוטין. כדי לסייע לכם להימנע מהמצב הזה, הכנו עבורכם מאמר עם מגוון טיפים ודרכים להימנע משכיחת המפתחות ברכב!

שכפלו את מפתח הרכב או במילים אחרות, הקדימו תרופה למכה
באופן כללי, תמיד חשוב שיהיה לכם מפתח או שלט ספר לרכב, ועדיף שהוא יהיה עליכם, או אצל מישהו שיכול להביא לכם אותו במהירות. זה יישמע לכם אולי מעט טיפשי להחזיק עליכם שני מפתחות של רכב בו זמנית (אבל לא באותו המקום, כן), אולם עדיין חשוב להבין שהמפתח השני יכול להציל אתכם אם במקרה ננעלתם מחוץ לרכב ולחסוך לכם את זמן ההמתנה למנעולן, שלא נדבר על הלחץ.

חברו למחזיק מפתחות הרכב משהו חשוב וגדול
אם יש לכם כרטיס למשרד למשל או משהו בסגנון, תוכלו לנסות ולחבר אותו למפתח הרכב ובכך להקטין את הסיכוי לשכוח את מפתח הרכב. אנשים רבים מפחדים לאחד אביזרים חשובים, אולם מן הצד השני, אותו החיבור יוכל להציל אתכם במקרה שתזכרו לקחת את מפתח הבית או כרטיס המשרד וכד', אך לא את מפתח הרכב

חברו את מפתח הרכב לתיק בעזרת שרשרת
מכירים את שרשראות הפלסטיק של הילדים שמשמות אותם להחזקת מפתחות הבית? ניתן להשתמש בשרשרת כזו או בכל שרשרת אלסטית אחרת לחיבור בין מפתח הרכב לתיק שלנו ועל ידי כך להקטין את הסיכוי לכך שמפתח הרכב יישאר ברכב כשתצאו ממנו.

אל תניחו את מפתח הרכב ליד ילדכם היושב מאחורה בתום הנסיעה!
הורים רבים נותנים לילדם את מפתח הרכב כמשחק, או שמאריים את מפתח הרכב ליד הילד היושב, בזמן שהם יוצאים מן הרכב ומארגנים דברים לקראת היציאה עם הילד. חשוב מאוד לדעת שהפעולה הזו היא מסוכנת, גם אם היא לכאורה רק לשנייה שבה הסטתם את העיניים.

אם הנכם גרים באזור קרית ביאליק והסביבה, חיים המנעולן בחיפה ופורץ הרכבים ישמח להגיע במהירות האפשרית ולסייע לכם ביעילות!

חשוב לדעת